Άγχος

Άγχος , μειώστε και εξαφανίστε …

Άγχος Το καλύτερο που θα κάνετε για να επιτύχουν αυτές τις αλλαγές είναι μία κάθε φορά. Είναι καλύτερο να κάνετε μικρά βηματάκια, και πολύ ασφαλέστερο με αυτόν τον τρόπο.

Tips για να μειώσετε έως και να εξαφανίσετε το άγχος

Στην ψυχολογία το άγχος είναι από τις συχνότερες καθημερινές διαταραχές, όπου μπορεί να είναι στην αρχή κάτι απλό, αλλά αν συνεχιστεί για πολύ καιρό και γίνεται όλο και εντονότερο, τότε μπορεί να γίνει μεγάλο πρόβλημα. Το άγχος επηρεάζει όλους μας σε κάποιες φάσεις και τομείς της ζωής μας. Πρόβλημα για την ψυχολογία σας, όσο και για την ψυχική σας υγεία. Είναι δύσκολο να ξεχωρίσετε κατά πόσο το άγχος που έχετε είναι φυσιολογικό ή όχι. Μήπως όμως δεν θα πρέπει να υπάρχει καθόλου άγχος στη ζωή και στην ψυχολογία μας; Έχετε τα νεύρα σας τεντωμένα; Είστε εκνευρισμένοι;

Άγχος , μειώστε και εξαφανίστε … Tips για να μειώσετε έως και να εξαφανίσετε το άγχος αν γίνεται από την  καθημερινότητά σας. 

Να σκέφτεστε θετικά
Ο τρόπος που σκέφτεστε επηρεάζει τα αισθήματα και συναισθήματα σας, έτσι πρέπει σκεφτείτε για το καλύτερο.Μην ξεχνάτε ότι είστε ο δημιουργός του δικού σας σύμπαντος.
Να μοιράζεστε τα καθήκοντά σας με αυτούς που είναι δίπλα σας
Σε γενικές γραμμές, αν είστε πιεσμένοι σημαίνει ότι κάνετε πάρα πολλά πράγματα. Ξεφορτωθείτε ότι είναι ασήμαντο και ζητήστε από αυτούς που είναι δίπλα σας να σας βοηθήσουν στα καθήκοντά σας.
Να γυμνάζεστε
Να γυμνάζεστε τρεις φορές την εβδομάδα και να το κάνετε συνήθεια αν αισθάνεστε κουρασμένοι. Η γυμναστική συμβάλλει όχι μόνο στην αφαίρεση της μυϊκής έντασης, αλλά βοηθά στην αύξηση του ποσοστού του μεταβολισμού..
Να κάνετε διαλογισμό
Χαλαρωτικές ασκήσεις διαλογισμού μειώνουν το στρες τις ορμόνες που προκαλούν στρες. Ο διαλογισμός θα εκπαιδεύσει το μυαλό σας και θα σας βοηθήσει να επικεντρώνεστε σε αυτό που κάνετε. Η γαλήνη και η ηρεμία δεν θα αργήσουν να φανούν.
Μασάζ
Το μασάζ είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό, όταν πρόκειται για τη μείωση του στρες και του σωματικού πόνου που προκαλούνται από την ένταση και το άγχος.
Να φροντίζετε τον εαυτό σας
Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός και χρειαζόμαστε 7-9 ώρες κάθε βράδυ για να επαναφορτίσουμε με ενέργεια. Επίσης θα καταπολεμήσετε εύκολα το άγχος αν η διατροφή σας περιέχει τα βασικά συστατικά όπως βιταμίνες και αν τρώτε αργά, μικρά γεύματα και τακτικά.
Να διαχειρίζεστε τα χρήματά σας
Η έλλειψη χρημάτων είναι αγχωτική, αλλά έχοντας πολλά να δαπανήσουμε ή να επενδύσουμε είναι το ίδιο. Σύμφωνα με ορισμένες έρευνες η πληρωμή λογαριασμών είναι μια σημαντική πηγή άγχους. Μπορείτε να αρχίσετε να καταπολεμάτε το άγχος οργανώνοντας καλύτερα τα εξόδα σας.
Να βρείτε ένα χόμπι ή μια ασχολία που σας αρέσει πολύ καθημερινά
Αν κάνετε κάτι που σας αρέσει μπορείτε να απαλλαγείτε από το άγχος επειδή επικεντρώνεστε σε ένα μόνο πράγμα και ξεχνάτε όλα τα υπόλοιπα που έχετε να κάνετε. Βεβαιωθείτε ότι θα κάνετε κάτι που θα σας βγάζει έξω από το σπίτι και δεν θα σχετίζεται με την εργασία σας.
Γιόγκα
Η γιόγκα ηρεμεί το μυαλό. Χαλαρώνει το νευρικό σύστημα και βοηθά στην αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος. Δεν θα είστε πια τόσο συχνά οργισμένοι. Μπορείτε να ξεκινήσετε με μία συνεδρία την εβδομάδα με κάποιο δάσκαλο ή και με βιντεάκια από το διαδίκτυο.
Σύμβουλος
Αν θέλετε να απαλλαχτείτε από την πίεση, μπορείτε να επισκεφτείτε έναν σύμβουλο, θεραπευτή, ψυχολόγο. Αυτός είναι ένας προσωπικός εκπαιδευτής για το μυαλό σας, που σας βοηθά να οικοδομήσετε ένα αποτελεσματικό σχέδιο για να θέσετε τη ζωή σας σε τάξη και να τη διατηρήσετε έτσι.

Δοκιμάστε να κάνετε αυτές τις αλλαγές στη ζωή σας για την καταπολέμηση του στρες. Το καλύτερο που θα κάνετε για να επιτύχουν αυτές τις αλλαγές  είναι μία κάθε φορά. Είναι καλύτερο να κάνετε μικρά βηματάκια, και πολύ ασφαλέστερο με αυτόν τον τρόπο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

seven − 1 =