Βασική αρχή σωστής δίαιτας

Βασική αρχή σωστής δίαιτας

Μια ισορροπημένη δίαιτα πρέπει να μας εξασφαλίζει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στην ιδανική ποσότητα που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Βασική αρχή σωστής δίαιτας. Η υγεία μας είναι το αποτέλεσμα των τροφών που τρώμε. Το σώμα μας, από το κεφάλι ως τα ακροδάχτυλα, από μέσα ως έξω η συναισθηματική υγεία, το νεανικό μας σφρίγος εξαρτώνται από το είδος της τροφής μας.

Μια ισορροπημένη δίαιτα πρέπει να μας εξασφαλίζει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στην ιδανική ποσότητα που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Για να κάνουμε μια σωστή δίαιτα αρκεί να μάθουμε την βασική αρχή ότι μαζί με το κρέας, το ψάρι ή όποια άλλη πηγή πρωτεϊνών δε πρέπει να λείπουν από το τραπέζι μας τα λαχανικά, τα φρούτα, τα σιτηρά στη φυσική τους κατάσταση, στην εποχή τους, και χωρίς κατάλοιπα φυτοφαρμάκων.

Το δεύτερο βασικό σημείο που πρέπει να καταλάβουμε όλοι οι καταναλωτές και ιδιαίτερα όσοι έχουν παιδιά είναι ότι το αφράτο το ψωμί, η άσπρη ζάχαρη και τα αναψυκτικά μας ξεγελούν. Κάνοντας μας να νοιώθουμε χορτάτοι και καλοταϊσμένοι, ενώ στην πραγματικότητα μας δημιουργούν υποσιτισμό!

Γιατί μας γεμίζουν με άδειες θερμίδες, ανεπαρκείς σε θρεπτικά συστατικά και έτσι μας οδηγούν αναπόφευκτα σε ανεπάρκεια  βιταμινών και ανόργανων συστατικών.

Βασική αρχή σωστής δίαιτας

Το σώμα μας και το μυαλό μας χρειάζονται βιταμίνες και ανόργανα συστατικά. Αυτά διευκολύνουν χιλιάδες απαραίτητων αντιδράσεων αλλά δεν είναι τα ίδια πηγή ενέργειας. Χρειαζόμαστε τις πρωτεΐνες που υπάρχουν στο κρέας, το ψάρι, τα πουλερικά, και πολλές φυτικές πηγές. Οι πρωτεΐνες έχουν πάνω από είκοσι αμινοξέα, από τα οποία οκτώ είναι απαραίτητα. Το σώμα μπορεί να συνθέσει τα υπόλοιπα δώδεκα αμινοξέα, τα άλλα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά.

Το ανθρώπινο σώμα είναι προγραμματισμένο να παίρνει από τις τροφές τα 40 με 45 θρεπτικά συστατικά, που χρειάζεται και δεν τα συνθέτει μόνο του, ‘όπως κάνουν τα φυτά.

Χρειαζόμαστε λίπη και θερμίδες και για τον σχηματισμό δομικών στοιχείων. Οι υδατάνθρακες που αποτελούνται από άμυλο και σάκχαρα χρησιμοποιούνται από το σώμα μας για ενέργεια.

Μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες εμφανίζεται μια γρήγορη αύξηση θρυπτοφάνης στον εγκέφαλο, που ακολουθείτε από αύξηση της σεροτονίνης. Και επειδή η σεροτονίνη είναι μια από τις ορμόνες που χρησιμοποιεί ο εγκέφαλος για τον έλεγχο των λειτουργιών. Βλέπουμε με το ανάλογο είδος της τροφής μπορούμε να αυξήσουμε, να διατηρήσουμε, ή να ελαττώσουμε τα επίπεδα της ορμόνης αυτής. Κι έτσι να επηρεάσουμε θετικά ή αρνητικά βασικές λειτουργίες του εγκεφάλου, όπως την αντίληψη και τη σκέψη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

2 × 3 =

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial